GLA Shaklee V EPO



Perbezaan GLA SHAKLEE dengan EPO (Evening Primrose Oil) :

* Kebanyakkan GLA di pasaran terhasil dr Evening Primerose Oil (EPO).
* GLA SHAKLEE diekstrak dari borage yg mengandungi lebih dari 2X GLA dalam EPO. Borage juga 3X lebih dr segi bioavailabiliti dan 3X lebih berkesan dr EPO ( see berkali ganda lagi, betapa bagusnya GLA SHAKLEE ni)
* Shaklee mengekstrak GLA dr borage yg ditanam secara organik dikawasan Saskatchewan.
* Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA yg mana ianya adalah sumber terbaik Omega-6. Digabungkan dgn minyak sunflower dan vitamin E utk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya.

Kelebihan GLA SHAKLEE :

# Herba tradisi yang dipercayai - Borage adalah herba kegemaran org barat. Ianya merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.
# Mengawal selia estrogen dan testosterone – GLA membentu kprostaglandin utk mengawal selia hormon lelaki dan wanita, memperbaiki symptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.
# Melambatkan menopaus – Memperbaiki keadaan menopaus seperti hot flashes, insomnia, ketidakhadaman, dan depresi. Pengambilan jangka pjg akan melambatkan penuaa, mengetatkan uterus, memberi tone kepada uterus utk kulit lbh muda.
# Memperbaiki prostatomegaly – GLA memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing.
# Menentang kanser – GLA adalah anti oksidan yg meningkatkan sisitem imun tubuh, menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser.
# Memperbaiki inflamasi kulit – Ianya mengurangkan inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea, dan kurap. Ianya juga meringankan sakit dan bengkak yg terjadi dr rheumatism dan artritis.
# Menghalang komplikasi diabetes – Merendahkan gula darah, berkesan utk diabetes semasa hamil dan usia tua. Meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula darah yg tingi.
# Pelangsingan dan menghalang tambah berat badan – Merendahkan kolesterol LDL, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, memberi tone pada kulit dan otot untuk wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan cantik dan menghalang berat badan .
# Menghalang tekanan darah tinggi – Menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, pengembangan salur darah, memperbaiki tekanan darah tinggi, mengelak masalah jantung.
# Memperbaiki tekstur rambut – Memperbaiki rambut kering dan keadaan rambut gugur.
# Hiperaktif dan autism – Dibukti secara klinikal bahawa GLA minyak ikan memperbaiki keadaan kanak – kanak berautisma, sukar memberi tumpuan untuk belajar dan hiperaktif. 

* GLA bukan sahaja sesuai bagi wanita yg dlm proses menopaus malah sesuai bagi lelaki dalam era andropause ( menopaus lelaki), remaja dan kanak - kanak


FAZLINA BT ROSLI (FAZ)
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
SHAKLEE ID : 869908
AREA SHAH ALAM
HP No. =019-3494550
Email = fazlina228711@gmail.com

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

Comments

Popular Posts