OREN DAN VITAMIN C

Vitamin C adalah vitamin yang paling awal diketengahkan dalam dunia pemakanan dan kesihatan. Tanyalah siapa sahaja, semua orang tahu kebaikan vitamin C. Buah oren adalah sumber vitamin c yang mudah didapati dan harganya sangat murah berbanding anggur.Kesan pengambilan Vitamin C kulit akan sangat cantik, tekstur yang halus dan licin.

Fakta mengenai vitamin C dan kecantikan: 
 
Vitamin C meningkatkan penghasilan kolagen pada kulit sehingga menyebabkan keanjalan kulit sentiasa terpelihara. Kandungan asidnya mampu menipiskan kulit mati yang menimbun di atas kulit. Dengan ini, penyumbatan pori- pori juga berkurangan dan seterusnya menyebabkan kulit kurang berminyak dan berjerawat.

Di sini saya nak kongsikan kelebihan vitamin C Shaklee. Benarkah vitamin C Shaklee ini boleh menjamin kulit cantik dan awet muda?

Sekiranya selalu mengamalkan vitamin C, kulit dan wajah kita akan nampak lebih muda dari usia sebenar. Wanita mana yang tidak suka sekiranya ditegur " awak nampak muda, tak macam mak orang pun". Jalan dengan anak, macam kakak dengan adik. Takkan tak suka. :)

Tahukah anda ? 
Sebiji Vitamin C Shaklee bersamaan dengan 7 biji buah oren. Tidak mengandungi pewarna, pemanis, pengawet dan sebarang bahan kimia termasuk silika gel. 

Cepat - cepat dapatkan vit c anda segera dengan harga yang meletop!
 
 
 
FAZLINA BT ROSLI (FAZ)
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
SHAKLEE ID : 869908
AREA SHAH ALAM
HP No. =019-3494550
Email = fazlina228711@gmail.com

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

Comments

Popular Posts