PERFORMANCE DRINK IN D HOUSE

Setelah hampir 2 minggu Performance Drink Out Of stok akhirnya 5 Ramadhan muncul kembali.
Sian kat mommy yg sedang mengandung dan BF nak dapatkan bekalan PD untuk bulan poser ni..
So now dah bleh order semula... Cepat.. Cepat...
 
Jangan salah paham yer PD bukanlah  MILK BOOSTER, tp ia agak penting juga untuk semua ibu menyusukan especially diwaktu bulan Ramadhan ni. Saya memang dengar banyak keluhan ibu menyusu, lepas sesi pumping je mesti rasa nk pitam. Menjelang petang rasa nk muntah pulak.

Keadaan yang terlalu lapar atau terlalu dahaga memang boleh menyebabkan ibu menyusu rasa spt itu. Salah satu punca rasa nak pitam berlaku kerana peredaran darah (liquid) yang terganggu.

KENAPA PERLUNYA PERFORMANCE DRINK SEWAKTU BERPUASA DAN MENYUSU?

* PD membantu mengawal bendalir dalam badan supaya ia bertindak secara normal. Kawalan bendalir yg terganggu akan menyebabkan sistem peredaran darah juga terganggu dan boleh menyebabkan sesorang mudah rasa nk pitam.

* PD mengandungi formula untuk imbangan elektrolit yang sempurna seperti minuman isotonik. Minuman isotonik biasanya diambil oleh ahli sukan atau yg gemarkan aktiviti lasak untuk menggantikan cairan yg telah hilang dari tubuh mereka. Sama juga dengan Performance Drink, ianya digunakan untuk menampung kekurangan pengambilan air apabila sedang berpuasa.

ISTIMEWANYA PERFORMANCE DRINK DENGAN FORMULA OPTICARB!

Ia mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa menganggu kestabilan gula dalam darah

* credit
 
So dapatkan segera Performance Drink bagi melancarkan lagi XTVT menyusukan, mengepam, berpuasa dan beramal ibadah sepanjang Ramdhan.




FAZLINA BT ROSLI (FAZ)
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
SHAKLEE ID : 869908
AREA SHAH ALAM
HP No. =019-3494550
Email = fazlina228711@gmail.com

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::



 

Comments

Popular Posts