SIAPAKAH YANG PERLUKAN MEAL SHAKES ????



TAHUKAH ANDA :

* MEAL SHAKES merupakan sarapan pagi yang penuh berkhasit dan pilihan yang bijak. Bagi yang kurang selera makan di waktu sahur sepanjang ramadhan ini bolehlah mengambil secawan MEAL SHAKES ketika sahur.

KELEBIHAN :

* Nutrisi Lengkap - Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat. Turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.
* Membekal nutrisi kepada sel tubuh - kaya protein (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel kulit, kuku, rambut, darah dan lain - lain.
* Membantu tumbesaran - mengandungi asid folic, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel - sel untuk proses membesar.
* Mengembalikan seri wajah - Mengandungi vitamin B yg lengkap,, zat besi, dan cooper yang cukup untuk membina sel - sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan komplekasi wajah / kulit yg cantik.
* Detoksifikasi - kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.

Bagi ibu2 yang mengalami masalah anak2 susah untuk makan, bleh lah memberikan meal shakes kerana ianya mengandungi asid folic yang dapat membantu dalam menambahkan selera makan... Alhamdulillah saya telah mengamalkan dengan memberi anak2 saya mel shakes ternyata ianya berkesan.

 
 
 
FAZLINA BT ROSLI (FAZ)
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
SHAKLEE ID : 869908
AREA SHAH ALAM
HP No. =019-3494550
Email = fazlina228711@gmail.com

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::





Comments

Popular Posts