PROMO JANUARY 2013 - JHT

NEW YEAR BIG SALE !



Wah.... awal tahun lagi dah ada sale... Nak tau aper sale untuk 1st month 2013....


Sangat sesuai di jadikan hadiah kepada mak dan ayah kita ataupun untuk org yg tersayang... Sebotol untuk pengunaan sebulan... So aper lagi.. grab lah 6 terus.. dapat free lagi... Promo setahun sekali jer tau... Rugi klu x grab.. memang berbaloi.. Dah dapat hasilnya dalam masa 5 hari.. Saya sendiri memang belikan untuk mak dan abah saya... dieorg kata suppliment ajaib.. :)

Siapa yang memerlukan?
Sesiapa sahaja tidak kira lelaki atau perempuan dewasa yang inginmengekalkan kesihatan sendi, yang aktif dan lasak. Lazimnya ibu bapa kita yang dah mengalami penyusutan tulang rawan, orang2 muda yang lasak, atau ibu2 yang Supermom  . Kalau perasan, ibu2 yang dh ade anak ni, mmg sakit sendi lah tulang lah..maklum le semua dh longgar..dengan nk mengejar anak2 lagi, buat kerja rumah lagi, kerja opis lagi huhu mmg lah sakit, lenguh!
Apakah gabungan terbaik utk kesihatan sendi?
Jika sebelum ni kita ada ostematrix dan omega, sekarang dh bertambah dah..dan ini lebih spesifik utk sendi. Selain drpd gabungan oste+omega+joint health tablet, bagi yang ada budget lebih, boleh cuba the best combination.  Dan gabungan terbaik untuk kesihatan sendi  tu ialah VIVIX, SHAKLEE COLLAGEN POWDER , dan JOINT HEALTH TABLET.

FAZLINA ROSLI
sms / whatsapp 019-3494550 
ID 869908
fazlina228711@gmail.com
Shah Alam
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::





Comments

Popular Posts