SAKIT SENDI HILANG DENGAN JOINT HEALTH TABLETS

Wow! promo Joint Health kembali.. Rasanya baru jer Jan 2013 yang lps promo JHT dah kluar kembali. Ini bermakna demand JHT mmg tinggi di pasaran.

* CREDIT
 
Joint Health Tablet (JHT) Shaklee adalah makanan tambahan yang memelihara kesihatan sendi-sendi tubuh badan. Dalam tubuh badan kita terdapat beberapa sendi yang sering bekerja bagi memastikan setiap pergerakan dapat dilakukan. Diantara sendi-sendi badan adalah:


Bayangkan jika salah satu sendi gagal berfungsi, pastilah pergerakan jadi terbatas. Lebih-lebih lagi kita memang hidup dalam keadaan yang serba aktif. Kesihatan sendi dapat dijaga dengan mengambil makanan dan makanan tambahan yang ada fungsi memelihara sendi. Joint Health Tablet Shaklee adalah salah satu pilihan yang terbaik kerana kesan yang cepat akan diperolehi. Melalui ujian klinikal, sakit sendi akan berkurangan dalam masa 5 hari sahaja.



Bagaimana Joint Health Tablet Shaklee memberi kesan dalam masa 5 hari?

  1. menyokong keselesaan sendi (ekstrak boswellia yang ada di dalam JHT ini akan halang bahan kimia dari terbentuk dan menyerang tulang rawan)
  2. bertindak sebagai kusyen (ekstrak jagung berfungsi mengekalkan tulang rawan)
  3. memelihara tisu penyambung yang sihat (kandungan zinc, manganese, vitamin c dan copper akan bertindak membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan menjadi komponen tisu penyambung)

jom baca pengalaman best Pn Alin:

"...Saya sering sakit bahu belikat apabila duduk lelama mengadap PC, pasti terasa bahu belikat tegang dan tak selesa. Selain itu, sejak extend breastfeeding Dzakirah, kaki sering didatangi en. biawak a.k.a simpul biawak... hehe its happen bila guna kasut yg tak berapa nak tinggi pun... Bunyi keriok-keriok sering juga berkumandang tatkala bila nak duduk antara 2 sujud... Normally ni semua anggapan pengambilan kalsium yang tak cukup...Tapi sedar tak anda, ia bukan sekadar tak cukup kalsium... itu tandanya anda mengalami sakit sendi yg "mild"... puncanya?? Tahukah anda kekerapan melakukan aktiviti seperti kedudukan poster yg tak betul yg terlalu lama, sering dukung anak, tidur yang salah posisi dan juga sering mengangkat benda-benda berat, boleh mengundang sakit bila kekerapan aktiviti-aktiviti ni secara longterm... maka terjadi ler sakit sendi lutut,sakit sendi tangan,sakit sendi kaki,sakit sendi bahu,sakit sendi siku..Alhamdulillah selepas 5 hari mengambil Advance Joint Health Tablet (2 biji) + osteomatrix (4 biji) sebelum tidur... dah tak ada bunyi keriok-keriok pada lutut. Rasa licin saja sendi-sendi terutama bila bangun dari duduk antara 2 sujud, naik tangga mahupun duduk lelama depan PC. Kalau tak, memang terasa.Alhamdulillah, dengan izin Allah jua. Saya suka !! kini saya hadiahkan juga kepada mak & ayah saya, nenek-nenek saya........"


Shaklee Advanced Joint Health Tablet adalah formula sayur-sayuran 100 %, jagung yang diguna bukan jagung sembarangan guna jagung herba ya.

JHT Shaklee paling sesuai dihadiahkan pada ibu dan ayah, kata sayangkan ibu dengan ayah, jom berikan makanan terbaik untuk kesihatan mereka. Dan sangat sesuai di ambil bersama OSTEMATRIX SHAKLEE yang sungguh melegakan di ambil sebelum tido.





FAZLINA ROSLI
ID 869908
Shah Alam, Selangor
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

 

Comments

Popular Posts