Saturday, 20 September 2014

Alkisah setelah memakan esp dan vit e shaklee

Baru-baru ni ada sorg student ni whatsapp... bertanyakan suppliment shaklee yang sesuai utk dia utk dapatkan kulit muka yg lebih sekata. Katanya xde lah byk jerawat pun. Cuma nak nampak kulit lebih glowing. Br je 3... 4 hr dia amik esp dan vit e ni... lain plak kesan yg dia dpt.

" kak... saya dah xgastrik... " seronoknyer lah dia...

So sapa2 yg nak kulit cantik tu meh try vit e dan esp ni... dpt bonus utk selesaikan masalah gastriks lagi...



Nak amik collagen pun bgs gak... utk kulit... bkn ni kan promo collagen...



Rugi sapa xtry...

Sms/ whatsapp
019.349.4550

Nak COD pun bleh... area Kuala terengganu dan gong badak..



No comments:

Post a Comment