Sunday, 21 September 2014

Pegaga mengecutkan rahim

Nak tdo ni sempat lg tu nak share kelebihan pegaga ni. Sbb setiap kali bersalin mak mst suh abah beli pegaga. Awal2 tu buat rendang ngan ikan bilis tanpa cili. Mana bleh kan makan cili dlm pantang. Mak lah yg kata. Xtanya plak sbb apa. Huhuhuhu. Dah muak rendang wat makan gitu je ngan nasi panas. Sgt best k.



Selain tu nak bgtau gak. Dlm pantang apa lg yg faz makan. Tara... pantang org moden kan. Mana nak berparam sume ni. Hahaha. Alhamdulillah xde apa lah sepanjang berpantang tu. Sehat sume nyer. Jaundice pun baby 3 org xkene. 1 dr 20 rmh bak kata misi dtg melawat xde kuning. Rezeki kot kan. Senang jaga dlm pantang. Sbbnyer ku czer kesemuanya. Ni lah set pantang moden ku.



Secara tak langsung ku dah pun menjadi pengedar sah shaklee. Sapa2 yg berminat bleh lah. Free consultation.

Sms/ whatsapp
Fazlina
0193494550


No comments:

Post a Comment