Saturday, 27 September 2014

Sakit lutut hilang dengan vivix

Semalam dah cite testimonial sorg mak kwn faz amik set sendi... lutut dia ok... dan kencing manis pun bacaan turun. Hari ni nak cite pasal vivix plak. Mak sedara ni amik vivix bln lps. Sempena promo vivix. Saja je share ngan dia tentang vivix. Last2 dua suh bwk blk kg masa raya aritu. Hari ni dpt msg dr dia bgtau. Lutut dia ok dah skrg ni. Klu sblm ni pakai stokin lutut slalu. Lagi2 nak travel. Xtau lah camne stokin lutut tu. Mst pakai kat lutut kan. Dia kata lupa dah nak pakai stokin tu. Sbb lutut dah ok kan. Dan skrg pun sembahyang macam biasa dah... xde ddk atas kerusi dah. Alhamdulillah... seronok plak denga...



Bg yg ada masalah yg sama meh try vivix ni. Sgt lah berbaloi. Xyah dah nak amik suppliment lain. Jap nak share kelebihan vivix ni lagi. Selain utk sakit lutut.




Best kan. Macam2 kelebihan dia. Nak dpt harga istimewa. Free consultation...

sms/ whatsapp
Fazlina
019.349.3550

No comments:

Post a Comment