Monday, 13 October 2014

Entry 30 hari : 1st entry - Effect dari pengambilan VITAMIN E SHAKLEE

Hari ni 1st entry faz utk cabaran 30 entry. Sbb dah gila ber blogging skrg. Lagi2 dah jumpa application baru ni bloggeroid. Mmg sgt mudah lah. Xde alasan lg dah. Ni org kata dunia di hujung jari. Rugi lah sape yg xamik kesempatan tu.

Dalam nak bersiap g keje. Anak2 nak g sek sempat lg tu. Nak imbau kenangan lama ni. Saat2 nak mengandungkan anak ke 3 AISYA ZARA nama di beri. Masa tau pregnent kan si gemok ni, suka panggil dia gemok sbb perut lg tinggi dr dada. Geram keletah dia. Klu nangis dia lah paling diva.

Ok... masa mula tau pregnent kan aisya ni. Si kakak br je umur dia masuk setahun 2 bln xsilap. Kecik lg kan si kakak masa tu. Unplanning pun. Huhuhuhu. Faz ngan suami piki2 blk. Asal terlebih subur kali ni. Check2 blk suppliment yg kitaorg amik. Piki2 mst akibat dr pengambilan Vitamin E shaklee ni. Sbb amik Vitamin E ni nak kulit cantik lg lah kononnya. Husb pun ada masalah kulit alergic. Kesan dia mmg ok pada kulit dlm pada sama bgs utk kesuburan dalaman.



Tu lah istimewanya vit e shaklee ni. Selain bg utk kulit ada khasiat tambahan untuk kesuburan gak.. so bg yg sedang berusaha utk mengandung... bleh lah try amik vit e ni suami dan isteri..

Sms/ whatsapp je faz...
0193494550

Pengahantaran ke seluruh malaysia. Mengunakan pos laju. Perkhidmatan terbaik bg courier service.

No comments:

Post a Comment