Saturday, 18 October 2014

Semoga abah tenang di sana...

4 november 2014(sabtu)... tarikh yg pasti akan di ingat sampai bila2... sehari sblm raya haji.. rabu tu excited sgt kat off... kecoh bgtau 1 off bsk xkeje nak blk kg... punyalah semangat... apa yg terpiki dlm kepala nak tdo mah baru mak abah... xde lah br sgt pun... dah buat hampir 6 thn mah tu... tp br skrg abah renovate blk lg 1 tambah blk air dan entend dapur... so dengan excited nyer pagi khamis tu gerak blk n9... sanggup gerak siang tu... sbb nak sampai awal lah konon... padahal klu jln siang sah2 3 beradik tu sokmo bergumpal dlm kete...



Kul 8 mlm sampai kg.. sama sampai ngan mak.. anak2 lg lah excited tdo mah br uwan dieorg... memasing tdo dengan keletihannya... dah ddk dlm kete lbh 8 jam... KT-N9...

Khamis tu leka lg kemas2 rmh... bsh apa yg patut... cadang nyer jumaat bsk nak g seremban@pilah... blk mah en husb plak... mlm tu en husb kuar kjp g jumpa kwn lama dia... tp mata xbape nak lelap sgt takut xdenga en husb call suh bukak pintu.. last2 terlelap gak.. kul 12.30 en husb call ingat suh bukak pintu rupanya nak bgtau abah mertua tiba2 sesak nafas.. so dia nak gerak blk seremban tengok abah dulu... mula lah mata xlelap tertunggu2... xsampai setengah jam en husb call semula... bgtau abah dah xde... terus terduduk... terkejut... xterkata... sume ada... sbb xsempat lg nak jumpa abah... tau2 abah dah xde je... en husb bgtau... siap2 je lah... dia dtg amik ngan anak2... doaku sebagai anak... moga abah tenang di sana... br 6 tahun jadi menantu abah... xpuas lagi nak tumpang kasih abah... abah adalah ayah mertua yg terbaik... amen...

No comments:

Post a Comment