Saturday, 22 November 2014

Hari intifal anak-anak ibu

Throwback hari intifal anak-anak ibu...

Pagi-pagi dah kluar rumah g public library terengganu... sebab cikgu kata kul 8 kene ada kat situ... ibu plak terlambat... xsempat nak bawak g breakfest... belikan air milo ngan kueh je... adohai lah ibu ni...

Lepas register kehadiran amik buku tentatif adik ipar bagitau... "kak lang anak awak dapat hadiah lah..." hadiah apa plak ni... tengok buku tentatif... rupanya pelajar cemerlang no 3 untuk 5 tahun.. speechless ibu seketika...

Sebab ibu xpenah menengok buku anak-anak kat rumah... teruk kan ibu dia ni... anak-anak start sekolah bulan 5.. ibu baru pindah terengganu kan sebelum ni duduk kat rumah pengasuh je.. slalu datang lambat sekolah.. hahaha... baru ibu dia ni tersedar... klu lah ibu bagi perhatian lebih sket tengok buku sekolah anak-anak slalu mesti dapat no 1 kan... tapi ibu tetap bersyukur... allah bagi kesedaran kat ibu ni.. untuk jadi cikgu plak malam hari kat rumah...

Faid ni lasak lah sungguh.. so ibu memang xsangka performance pelajaran dia gitu.. cepat- cepat buat keje nak g main.. tu lah dia perangai anak ibu ni...

Masa dia naik atas stage.. menitik air mata ibu ni.. sebab xsangka tengok anak ibu atas stage.. tadi dok atas stage buat performance.. ni naik lagi skali untuk amik hadiah kecemerlangan...



Ibu doakan abang dan adik2 terus berjaya dan jadi kebanggaan ibu babah... lepas ni no 1 plak ye... dan bleh dapat pelajar cemerlang keseluruhan... amen...

Pengedar sah shaklee
Kuala terengganu
019 349 4550

No comments:

Post a Comment