Sunday, 7 December 2014

Gout Hilang Dengan Alfalfa + Omega

Tadi call mak tanya khabar. Sempat lagi mak ingatkan stok Alfalfa atok dah nak habis. Pesanan penaja dari atok. Huhuhuhu. Alfalfa dah jadi teman setia atok sekarang. Makcik pun kata atok dah makin cergas. Makin sakan lah atok g cari rumput kambing. Bawak kambing-kambing nya jalan-jalan cari makan.



Masa g cheakup last week doktor pun puas hati dengan tahap kesihatan atok. Alhamdulillah. Bila tau atok kene gout aritu terus bagi atok alfalfa ngan omega. Selamat dah seminggu g jalan-jalan + tengok kak ngah liya convo kat Universiti Malaysia Sabah (UMS). Siap g kundasang lagi. Makan seafood besar-besar tu yang tak tahan.

Bagi yang mencari-cari penawar bagi mak pak mereka yang mengalami masalah sendi meh roger-roger faz.

No comments:

Post a Comment