Thursday, 29 January 2015

4 Cara Mudahnya Mencuci Kasut Sekolah Anak

Walaupun anak xpakai kasut sekolah lagi teruja gak tengok kesan bila basuh kasut ngan basic H ni. Ye lah tahun depan faid dah sekolah rendah. Wajib lah ibu rendam ngan basic H nak nampak kasut baru macam baru kuar dari kedai. Huhuhu.





So bagi mak-mak yang rasa nak mudah mencuci kasut anak-anak tu jom try basic h ni. Rendam je. Dan sedia untuk dikeringkan.



No comments:

Post a Comment