Sunday, 11 January 2015

Tips bersihkan kulit mati pada muka

Selamat malam. Bersiaran dari jertih. Amboi.. ko ingat ko dj radio ke fazlina... 😁😁😁... husband gi closing customer tune excel nyer.. ku apa lagi.. layan blogwalking dalam kete lah... mudah kot... sume di hujung jari je...

Ha... malam ni faz nak share cara nak buat masker nak hilang kan kulit mati kat muka.. nak dapat kulit lebih sekata bekas-bekas jerawat tu.. nak kasi kulit muka lebih licin... ha.. nak bagi apa lagi kat muka... mesti lah kan nak cantik... tu dia...

Ok... ni dia ye cara nak wat masker...

1st ambil beberapa biji alfalfa... nak banyak letak lah banyak sket alfalfa ni...





Ni dia alfalfa sapa yang xkenal lagi.. yang xde lagi alfalfa bleh lah contect faz nak dapat kan alfalfa ni...

2nd... lenyek kan alfalfa ni... nak jadikan dia macam serbuk... sebutir-sebutir memang payah lah kan nak tepek kat muka tu... cer tengok faz guna apa...





Ni orang terlebih creative... masa ni xde lesung penumbuk katanyer... hahahha... creative apa... nak tiru lah tu... sila... sila... sharing is caring...





Tu dia.. come kan lesung kak ton... hahahha... letak sket air... lepas dah hancur tu.. nak campur ESP pun ok... xde masalah... lagi bagus...

Ok lastly... sedia nak tepek kat muka...





Ni lah model faz... hahahha... kak mai yang rajin bermasker malam-malam.. nak cantik kene lah rajin teh kaw... come-come...

Tu lah dia cara mudah nak bermasker dengan alfalfa...

Selamat mencuba...

Nak alfalfa murah... cepat-cepat call faz k..




No comments:

Post a Comment