TIPS MEMILIH SOY PROTEIN YANG TERBAIK

Disebab kan bulan oktober ni adalah bulan promo ESP. Cik faz nak share apa dia kelebihan  memilih ESP shaklee.
Kenapa anda perlu pilih ESP SHAKLEE :
✔ Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein berasaskan kacang soya
✔ Hakikatnya, pengasingan protein yang pertama ini dicipta oleh Dr. Shaklee pada awal 70-an.
✔ Di mana, kini banyak ujian klinikal telah membuktikan bahawa Dr Shaklee telah lama mengetahui protein soya adalah faktor utama dalam penjagaan kesihatan yang unggul.
✔ ESP Shaklee / Energizing Soy Protein ( ESP ) ini diiktiraf seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan
✔ Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi “non-GMO” ( non-Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah
✔ setiap 850g (satu tin ESP Shaklee / Energizing Soy Protein ( ESP ) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.
✔ ESP Shaklee / Energizing Soy Protein ( ESP ) dari Shaklee ini  merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. 
✔ Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur – tua dan muda
✔ kandungan Indeks Glisemik (G.I.) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai juga kepada pengidap kencing manis.
✔ Satu hidangan Shaklee ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.
✔ Energizing Soy Protein ( ESP ) dibersihkan dengan air untuk mengekalkan isoflavones genistein dan daidzein yang kritikal demi membekalkan anda dengan keseluruhan kebaikan soya.
Menarik kan fakta berkenaan ESP SHAKLEE. so pilihan di tangan anda.

Nak dapatkan ESP murah meh whatsapp cik faz neh 0193494550
cik faz tengah mencari 5 orang sahaja protege untuk join group sharing RYG yang sangat active.





JAMINAN KAMI

Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
  • Selamat (sijil Halal dan kelulusan KKM)
  • Semulajadi
  • Berkesan
  • Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.
  • Shaklee Difference: Always Safe, Always Works, Always Green.

MENGAPA SAYA?

Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.


PENGHANTARAN

Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Kuala Terengganu, Gong Badak, Kuala Nerus, ILP Gong Badak, Uniza dan UMT. Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, City-Link, GDex atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda. Tempoh normal untuk penghantaran ialah 1-5 hari bekerja.

PEMBAYARAN

Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank dan CIMB atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.


SAYA NAK BELI SET SHAKLEE!

Untuk mendapatkannya, anda mempunyai beberapa pilihan:
  • belian online dengan menggunakan kad debit atau kad kredit
  • belian di cawangan Shaklee terdekat (ID: 869908)
  • hubungi saya di talian WhatsApp / Telegram 019.3494.550 (Fazlina) untuk sebarang bantuan



Anda juga boleh dapatkan produk ini terus daripada saya. Hubungi saya untuk dapatkan rangkaian produk Shaklee dengan konsultasi percuma atau pendaftaran sebagai ahli Shaklee.


Ur Trusted Shaklee Independent distributor

Fazlina bt Rosli
SMS/WhatsApp : 019 349 4550
FB Page: fazlina rosli

Comments

Popular Posts