Pengedar Sah Shaklee Terbaik Di Sendayan, Seremban Dan Putrajaya



Assalamualaikum dan salam sejahtera. Saban hari semakin ramai yang sedar kebaikan menjaga kesihatan dari peringkat awal. Cik Faz tinggal di Nusari Bayu Sendayan dan bersedia untuk memberikan khidmat berkaitan vitamin Shaklee untuk anda sehingga ke seremban dan juga Parcel E Putrajaya. Time Weekdays je ye area Putrajaya tu.

Cik Faz berkenalan dengan Shaklee pada 2011, dapat kesan yang terbaik untuk anak cik faz yang eczima sangat teruk dan juga kesan positive semasa mengandungkan si kecik bambam dan berjaya menyusukan sepenuhnya sehingga mereka berusia 2 tahun, berat badan ideal dan kini adalah giliran Cik faz berkongsi kebaikan Shaklee dengan anda semua.




Anda Ada Masalah? Meh Cik Faz bantu..

Ada masalah kesihatan – Cik faz boleh terangkan punca masalah, fungsi produk dan syorkan cara makan yang betul. InsyaAllah Cik faz pantau sampai anda sihat.

Vitamin dah habis – Cik faz boleh buat penghantaran atau kita boleh jumpa di mana- mana sekitar Nusari bayu, Seremban dan Alamanda Putrajaya dan juga pos ke tempat anda melalui pos laju dan gdex service.

Tak tahu cara makan yang betul – Anda dapatkan produk Shaklee daripada Cik faz dan Cik faz bantu berikan cara pengambilan yang berkesan

Pengedar anda ghaib – Cik faz always 'available'. Pantas WhatsApp Cik faz untuk bantuan ye 019 349 4550

Pengedar tak servis – Cik faz akan jaga pantau dan servis anda betul- betul. Sebab Cik faz komited nak bantu anda dapatkan kesan yang anda nak.



Kenapa Cik Faz Pengedar Shaklee Terbaik Anda?

Untuk anda, ini komitmen Cik faz:
➽Beri nasihat dan layanan yang mesra setiap masa.
➽Bimbing punca dan cara atasi masalah kesihatan yang anda ada.
➽Pilih produk Shaklee yang tepat untuk masalah kesihatan anda.
➽Syorkan cara makan produk Shaklee untuk kesan yang cepat.
➽Tawarkan harga yang jimat.
➽Pantau dan bagi ‘after sales’ service yang berpanjangan.






MENGAPA SAYA?

Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.


PENGHANTARAN

Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar sendayan, seremban 2 dan alamanda putrajaya Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, City-Link, GDex atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda. Tempoh normal untuk penghantaran ialah 1-5 hari bekerja.


PEMBAYARAN

Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank dan CIMB atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.


NAK BELI SET SHAKLEE

Untuk mendapatkannya, anda mempunyai beberapa pilihan:
  • belian online dengan menggunakan kad debit atau kad kredit
  • belian di cawangan Shaklee terdekat (ID:1273225)
  • hubungi saya di talian WhatsApp / Telegram +60193494550 (Fazlina) untuk sebarang bantuan

NAK DAFTAR AHLI
  • Daftar keahlian dengan RM 79.50 anda layak beli produk Shaklee dengan harga jimat serta bonus tunai.
  • Income lagi hebat jika join team business kami, RYG dan DARE TO DREAM TEAM (D2DT) yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dengan masa yang fleksibel.
Anda juga boleh dapatkan produk ini terus daripada saya. Hubungi saya untuk dapatkan rangkaian produk Shaklee dengan konsultasi percuma atau pendaftaran sebagai ahli Shaklee.



Ur Trusted Shaklee Independent distributor


Fazlina bt Rosli

Whatsapp : +60193494550

Personal FB : Fazlina Rosli 

Instagram : shaklee_by_fazlina.rosli

Comments

Popular Posts